Blue Star Ferries

Blue Star Ferries & Vodafone CU

Δείτε πως μπορείτε να πληρώσετε 1 άτομο και να ταξιδέψει μαζί σας +1 άτομο Δωρεάν

Ταξιδέψτε με την Blue Star Ferries και μετατρέψτε το δρομολόγιο σας προς τα ελληνικά νησιά  σε ταξίδι πολλών αστέρων!                                   

Στην i-ferry.gr σας εκδίδουμε εισιτήρια με τις καλύτερες ακτοπλοϊκές εταιρίες! Άνεση, πολυτέλεια, ταχύτητα και πληθώρα επιλογών είναι μερικά από αυτά που θα βρείτε στην Blue Star Ferries !

Μία εταιρία με τεράστιο όνομα και παροχές προς τους ταξιδιώτες ανάλογες της φήμης της!  Υπερσύγχρονος στόλος, άρτια καταρτισμένο πλήρωμα, με προσφορές και εκπτώσεις προς τους ταξιδιώτες καθ΄όλη την διάρκεια του χρόνου τις οποίες το i-ferry.gr θα σας βοηθήσει να επωφεληθείτε στο μέγιστο! Μάθετε τα δρομολόγια, τα πλοία, τις καλύτερες τιμές για τους προορισμούς που σας ενδιαφέρουν μέσω του online συστήματος μας ΕΥΚΟΛΑ, ΓΡΗΓΟΡΑ και με την σιγουριά που σας δίνει το όνομα μίας μεγάλης εταιρίας!

Βρείτε εύκολα και γρήγορα το δρομολόγιο που σας ενδιαφέρει και πληρώστε on line χωρίς καθυστερήσεις και ταλαιπωρία. Η παραλαβή των εισιτηρίων μπορεί να γίνει από όπου σας εξυπηρετεί! Ποτέ το ταξίδι σας στο Αιγαίο δεν ήταν πιο εύκολο! 

Σημαντική ενημέρωση

Από τον Ιούνιο του 2018 ο όμιλος Attica Group, μητρική εταιρία της Blue Star Ferries, απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της Hellenic Seaways και έκτοτε οι δύο εταιρίες λειτουργούν υπό την διοίκηση της Blue Star Ferries με ενοποιημένη εμπορική πολιτική , την οποία μπορείτε να δείτε αναλυτικά στην συνέχεια αυτής της σελίδας.

Η Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των εταιριών Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Africa Marocco Links (AML) με συνολικά 30 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 59 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια.

Ειδικές προσφορές / Εκπτώσεις Blue Star Ferries 2019

  • Ισχύει στις γραμμές Κυκλάδων , Δωδεκανήσων και Β.Α. Αιγαίου για περιορισμένο αριθμό θέσεων, στην Οικονομική Θέση, σε κάθε δρομολόγιο.
  • Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
  • Δεν ισχύουν Εμπορικές Εκπτώσεις. 
  • Η έκδοση των εισιτηρίων γίνεται ταυτόχρονα με την κράτηση θέσης. 
  • Τα εισιτήρια αυτά ακυρώνονται, μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας (ισχύει η πολιτική ακυρώσεων της Εταιρείας) και είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας ταξιδίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης ταξιδέψει σε περίοδο που δεν ισχύει η προσφορά, θα μπορεί να αλλάξει το εισιτήριό του, πληρώνοντας την αντίστοιχη διαφορά.
  • Τα εισιτήρια είναι ονομαστικά και δεν μεταβιβάζονται.

από 24,50€ για Κυκλάδες – από 29,50€ για Δωδεκάνησα – από 30,50€ για Β.Α. Αιγαίο

  • Ισχύει στις γραμμές Κυκλάδων , Δωδεκανήσων και Β.Α. Αιγαίου για περιορισμένο αριθμό θέσεων, στην Οικονομική Θέση.
  • Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
  • Η έκδοση των εισιτηρίων γίνεται ταυτόχρονα με την κράτηση θέσης.
  • Δεν ισχύουν Εμπορικές Εκπτώσεις.
  • Τα εισιτήρια αυτά ακυρώνονται, μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας και είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας ταξιδίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης ταξιδέψει σε περίοδο που δεν ισχύει η προσφορά, θα μπορεί να αλλάξει το εισιτήριό του, πληρώνοντας την αντίστοιχη διαφορά.
  • Τα εισιτήρια είναι ονομαστικά και δεν μεταβιβάζονται.

20% ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ στα ΙΧ για Δωδεκάνησα

Η προσφορά ισχύει στα εισιτήρια επιστροφής των ΙΧ αυτοκινήτων, για τις γραμμές Πειραιά-Δωδεκανήσων-Πειραιά, όταν εκδίδονται ταυτόχρονα με τα εισιτήρια μετάβασης.
Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
Η έκπτωση υπολογίζεται αυτόματα από το Σύστημα Κρατήσεων

20% ΕΚΠΤΩΣΗ στους επιβάτες, για τους κατόχους της κάρτας Seasmiles, για Δωδεκάνησα

Η προσφορά ισχύει για τις γραμμές Πειραιά-Δωδεκανήσων, σε κάθε δρομολόγιο, σε όλες τις κατηγορίες θέσεων επιβατών, εκτός των κατηγοριών SUPER ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ και SPECIAL ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ.
Η έκπτωση ισχύει και στις ενδιάμεσες διαδρομές.
Η έκπτωση ισχύει και στις ενδιάμεσες διαδρομές από/προς Σάμο για Κω-Ρόδο.
Για την έκδοση των εισιτηρίων θα επιλέγετε την έκπτωση «SEASMILES ΔΩΔ.ΣΑ -20%»

20% ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ στους επιβάτες για Αίγινα & Αγκίστρι

Η προσφορά ισχύει στα εισιτήρια επιστροφής, σε όλες τις κατηγορίες θέσεων επιβατών, για τη γραμμή Πειραιάς-Αίγινα-Αγκίστρι-Πειραιάς, όταν εκδίδονται ταυτόχρονα με τα εισιτήρια μετάβασης.
Δεν ισχύει για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
Η έκπτωση υπολογίζεται αυτόματα από το Σύστημα Κρατήσεων

Δρομολόγια πλοίων Blue Star Ferries

Πειραιάς – Σαντορίνη – Σάμος (Βαθύ) – Κως – Σύμη – Ρόδος

Πειραιάς – Σύρος – Πάρος – Νάξος – Σαντορίνη & Αμοργός (Κατάπολα & Αιγιάλη) – Ηρακλειά – Σχοινούσα – Κουφονήσι – Δονούσα – Αστυπάλαια

Πειραιάς – Κάλυμνος – Κως – Ρόδος & Αστυπάλαια – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Νίσυρος – Τήλος – Σύμη – Κάρπαθος – Καστελλόριζο

Πειραιάς – Ηράκλειο

Πειραιάς – Σύρος – Πάρος – Νάξος – Ίος – Σαντορίνη – Ανάφη

Πειραιάς – Πάτμος – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Ρόδος & Σύρος – Αμοργός (Κατάπολα)

Πειραιάς – Χανιά

Κεντρικά γραφεία & τοπικά λιμενικά γραφεία Blue Star Ferries

BLUE STAR FERRIES Κεντρικό γραφείο

Λεωφ. Συγγρού 123-125 & Τορβά 3
117 45 Αθήνα
Φαξ: 210 8919829
E-mail: [email protected]
BLUE STAR FERRIES Λιμάνι Πειραιά Γραφείο 1

Πειραιάς, Πύλη E7, Λιμάνι Πειραιά
T.K.: 18545
Τηλ.: 0030 210 4222440
Φαξ: 0030 210 4176973
BLUE STAR FERRIES Λιμάνι Πειραιά Γραφείο 2

Πειραιάς, Πύλη E1, Λιμάνι Πειραιά
T.K.: 18531
Τηλ.: 0030 210 4119171
Φαξ: 0030 210 4137144

Στόλος Blue Star Ferries

BLUE STAR PATMOS
Μήκος (μ): 145,90 Καμπίνες: 90
Πλάτος (μ): 23,2 Επιβάτες: 2.000
Ταχύτητα: 25,5 Kn Οχημάτα: 430 γρ.μ.
BLUE STAR DELOS
Μήκος (μ): 145,90 Καμπίνες: 32
Πλάτος (μ): 23,2 Επιβάτες: 2.400
Ταχύτητα: 25,5 Kn Οχημάτα: 430 γρ.μ.
BLUE STAR 1
Μήκος (μ): 176,10 Καμπίνες: 192
Πλάτος (μ): 25,7 Επιβάτες: 1.890
Ταχύτητα: 28,0 Kn Οχημάτα:  780 γρ.μ.
BLUE STAR 2
Μήκος (μ): 176,10 Καμπίνες: 176
Πλάτος (μ): 25,7 Επιβάτες: 1.854
Ταχύτητα: 28,0 Kn Οχημάτα:  780 γρ.μ.
BLUE STAR PAROS
Μήκος (μ): 124,20 Καμπίνες: 26
Πλάτος (μ): 18,9 Επιβάτες: 1.474
Ταχύτητα: 24,4 Kn Οχημάτα:  360 γρ.μ.
BLUE STAR NAXOS
Μήκος (μ): 124,20 Καμπίνες: 26
Πλάτος (μ): 18,9 Επιβάτες: 1.474
Ταχύτητα: 24,4 Kn Οχημάτα:  360 γρ.μ.
DIAGORAS
Μήκος (μ): 141,50 Καμπίνες: 131
Πλάτος (μ): 23,0 Επιβάτες: 1.462
Ταχύτητα: 21,1  Kn Οχημάτα:  634 γρ.μ
BLUE HORIZON
Μήκος (μ): 187,10 Καμπίνες: 164
Πλάτος (μ): 27,0 Επιβάτες: 1.488
Ταχύτητα: 23,0  Kn Οχημάτα:  780 γρ.μ
BLUE GALAXY
Μήκος (μ): 192,00 Καμπίνες: 176
Πλάτος (μ): 27,0 Επιβάτες: 1.740
Ταχύτητα: 24,0  Kn Οχημάτα:  780 γρ.μ

Πολιτικές εταιρίας

ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ

ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 19/04/19-05/05/19 & 07/06/19-30/09/19*
– 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 4 ώρες πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– 4 ώρες πριν και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
– 2 ώρες πριν και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
Στη γραμμή Πειραιάς-Αίγινα-Αγκίστρι, τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, έως τον απόπλου.
– Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

* Την περίοδο από 19/04/19-27/04/19 & από 13/06/19-15/06/19 για όλες τις αναχωρήσεις από Πειραιά, Λαύριο και Καβάλα και την περίοδο 28/04/19-05/05/19 & 17/06/19-18/06/19 για όλες τις αναχωρήσεις προς Πειραιά, Λαύριο και Καβάλα, τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, 14 ημέρες πριν την αναχώρηση. Από 14 ημέρες έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση, παρακρατούνται 25% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
Τα παραπάνω ισχύουν και για τις ενδιάμεσες διαδρομές.

ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: όλες οι υπόλοιπες ημερομηνίες
– 3 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– Από 3 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 1 ώρα πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– Από 3 ημέρες πριν την αναχώρηση και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– 1 ώρα πριν και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
– Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ:
– Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί σαν ανοικτής ημερομηνίας.
– Για εισιτήρια που έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας, ισχύει η πολιτική ακυρώσεων των αρχικών εισιτηρίων.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

– Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης.
– Τα εισιτήρια δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να παραδώσουν τα εισιτήρια στο πρακτορείο έκδοσης.
– Επιστροφή χρημάτων στα ακυρωμένα εισιτήρια γίνεται από το πρακτορείο έκδοσης, έως και 2 χρόνια από την ημερομηνία ακύρωσης των εισιτηρίων.

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης, θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να δηλώσει εγγράφως την απώλεια, αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδίου, τη διαδρομή, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού.
Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 1 μήνα από την ημερομηνία ταξιδίου, η εταιρεία θα χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν.

Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε στο πρακτορείο που πραγματοποιήσατε την κράτηση και εκδόθηκε το εισιτήριο. Η δήλωση απώλειας θα αποστέλλεται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (fax: 210-8919019, e-mail: [email protected]).

ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ

Η χρήση τους επιτρέπεται στους κατόχους εισιτηρίων αριθμημένων καθισμάτων.

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Τα πλοία μας διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένες καμπίνες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες. Ο αριθμός αυτών των καμπινών είναι περιορισμένος γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσεων (τηλ. κρατήσεων: 210-8919950).

Για περισσότερες πληροφορίες:
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ.: 210-8919010, e-mail: [email protected]

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Οι αποσκευές πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του πλοίου, σύμφωνα με τις υποδείξεις του πληρώματος. Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 50 κιλών ή 1 κυβικό μέτρο. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη.
Ο μεταφορέας ευθύνεται για τη φθορά ή απώλεια των αποσκευών εντός του πλοίου, μόνο εφόσον αυτές παραδίδονται για φύλαξη και εκδίδεται σχετική απόδειξη. Ο μεταφορέας δεν ευθύνεται για απώλεια χρημάτων, πολύτιμων ειδών ή αποσκευών στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου, στα οχήματα ή στις καμπίνες.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

– Η εταιρεία θα κάνει κάθε προσπάθεια για να τηρήσει τα δρομολόγια που αναφέρονται στο φυλλάδιο. Διατηρεί όμως το δικαίωμα για την τροποποίησή τους, εφόσον παραστεί ανάγκη.
– Η διάρκεια του ταξιδίου αναφέρεται στον χρόνο που μεσολαβεί από την έξοδο από τον λιμένα αναχώρησης έως την είσοδο στον λιμένα άφιξης.
– Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει τα πλοία της εφόσον κριθεί απαραίτητο.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ

– Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας δεν γίνονται αποδεκτά για επιβίβαση, εκτός εάν επιβεβαιωθεί η ημερομηνία αναχώρησης και εκδοθεί Κάρτα Επιβίβασης. Τα εισιτήρια ισχύουν επ’ αόριστον.
– Κατά την επιβίβαση, το αρχικό εισιτήριο και η κάρτα επιβίβασης πρέπει να επιδεικνύονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου που διενεργούν τον έλεγχο.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ

Οι Οικονομικοί Αξιωματικοί διενεργούν ελέγχους εισιτηρίων κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Κατά τον έλεγχο οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν τα εισιτήριά τους και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων, εφόσον έχει εκδοθεί εκπτωτικό εισιτήριο.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Ή ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ (π.χ. ΚΑΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ)

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ:
Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήριά τους.

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ:
Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, με έκδοση κάρτας επιβίβασης.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της εταιρείας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41 είναι υποχρεωτική, για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο.

Για να είναι δυνατή η καταγραφή, τα εισιτήρια εκδίδονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και συγκεκριμένα πρέπει να αναγράφονται:
– ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ
– ΤΟ ΦΥΛΟ: ΑΝΔΡΑΣ/ΓΥΝΑΙΚΑ
– Η ΗΛΙΚΙΑ: ΕΝΗΛΙΚΟΣ-ΠΑΙΔΙ-ΒΡΕΦΟΣ
Εκτός από τα παραπάνω πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ.

Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοση εισιτηρίων.

Παιδιά μέχρι 5 ετών: είναι υποχρεωτική η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Τα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται μέσα στην προκαθορισμένη από την ημερομηνία κράτησης προθεσμία, για την οποία οι επιβάτες ενημερώνονται από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Σε αντίθετη περίπτωση η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΒΑΤΗ

Είναι υποχρεωτική η ακριβής καταχώρηση του κινητού τηλεφώνου των επιβατών, ούτως ώστε να είναι δυνατή η ενημέρωσή τους σε περίπτωση τροποποίησης των δρομολογίων (π.χ. λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).
Στις περιπτώσεις κρατήσεων για επιβάτες εκτός Ελλάδος, πρέπει να αναγράφεται και ο 4ψήφιος κωδικός κλήσης της χώρας τους.

ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ

Τα πλοία διαθέτουν ειδικές καμπίνες αλλά και ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων. Ο αριθμός των καμπινών αυτών είναι περιορισμένος, γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσης.
Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε άλλες καμπίνες (εκτός των ειδικών), στα μπαρ, τα εστιατόρια και τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Τα πλοία παρέχουν ειδικό χώρο για την καθημερινή υγιεινή των κατοικίδιων.
Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ

Οι επιβάτες που έχασαν ή βρήκαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν άμεσα τη Ρεσεψιόν του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδίου και απαραίτητα πριν την αποβίβασή τους από το πλοίο. Για οποιαδήποτε πληροφορία μετά την αποβίβαση, μπορείτε να απευθύνεστε στα Κεντρικά Γραφεία της εταιρείας, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ.: 210-8919010,
e-mail: [email protected]

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι επιβάτες και τα αντικείμενα τα οποία φέρουν επί του πλοίου είναι πιθανό να ελεγχθούν. Θα απαγορεύεται η είσοδος στο πλοίο στα πρόσωπα τα οποία αρνούνται να συμμορφωθούν και θα αναφέρονται στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές.
Οι επιβάτες οφείλουν να παρουσιάζουν στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του πλοίου, το εισιτήριό τους, το διαβατήριο ή την ταυτότητα ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέπει την επιβίβαση εάν ο επιβάτης δεν διαθέτει τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν δύναται να αποδείξει, πέραν πάσης αμφιβολίας την ταυτότητά του.
Μετά την επιβίβαση δεν επιτρέπεται η αποβίβαση χωρίς την άδεια των υπεύθυνων Αξιωματικών του πλοίου.
Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ματαιώσει το ταξίδι του μετά την επιβίβασή του, πρέπει να μεταφέρει εκτός πλοίου τις αποσκευές του και το όχημά του (εφόσον αυτό είναι δυνατόν).
Εάν έχετε μαζί σας όπλο, παρακαλούμε να το δηλώσετε κατά την επιβίβαση.

ΝΟΜΟΣ 3730 - ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ

Με βάση τον υπ’ αριθμόν 3730 νόμο του Υπουργείου Υγείας, από 1η Ιουλίου 2009 απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλους τους κλειστούς κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες των πλοίων μας. Οι επιβάτες μπορούν να καπνίζουν μόνο στους καθορισμένους χώρους των εξωτερικών ανοικτών καταστρωμάτων.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Ο επιβάτης οφείλει:
α) να βρίσκεται στοv χώρο επιβίβασης του πλοίου μία (1) ώρα πριν την αναχώρηση.
β) να φέρει το όχημά του στον χώρο αναμονής φόρτωσης μία (1) ώρα πριν τον απόπλου.
Ο οδηγός υποχρεούται να φορτώσει και να εκφορτώσει το όχημα του. Οι επιβάτες των οχημάτων υποχρεούνται να αποβιβάζονται από αυτά, πριν από τη φόρτωσή τους στο πλοίο. Η σειρά προτεραιότητας φόρτωσης των οχημάτων καθορίζεται από τους Κανονισμούς Λιμένα κάθε Λιμενικής Αρχής, στη περιοχή της οποίας γίνεται η φόρτωση.
Όλοι οι επιβάτες οφείλουν να είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση σε επιβάτη χωρίς τα απαραίτητα αυτά ταξιδιωτικά έγγραφα.
Εάν ο επιβάτης επιθυμεί να αποβιβασθεί πριν τον απόπλου του πλοίου, τότε υποχρεούται να το δηλώσει στο Λογιστήριο του πλοίου και να πάρει μαζί του τις αποσκευές και το όχημά του, εφόσον είναι εφικτό να μετακινηθεί από τον χώρο στάθμευσης του πλοίου.

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Η μετακίνηση ανηλίκων επιβατών, που έχουν συμπληρώσει το 15ο έως το 18ο έτος της ηλικίας τους, χωρίς τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα, επιτρέπεται με τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης από τον γονέα ή νόμιμο κηδεμόνα του ανηλίκου, θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής από την Αστυνομική ή Λιμενική Αρχή.
Για την επιβίβαση στο πλοίο, ο ανήλικος επιβάτης θα πρέπει να έχει μαζί με το εισιτήριό του, την πρωτότυπη Δήλωση, καθώς και το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας για την επιβεβαίωση της ταυτοπροσωπίας.
Σε κάθε περίπτωση, ο γονέας ή νόμιμος κηδεμόνας του ανηλίκου επιβάτη, φέρει ακέραιη την ευθύνη για την έγκαιρη απόκτηση και θεώρηση της Υπεύθυνης Δήλωσης, καθώς και όλων των συνοδευτικών εγγράφων που τυχόν απαιτούνται στο λιμάνι αναχώρησης.
Σε καμία περίπτωση, η εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη εάν λόγω ανεπαρκών εγγράφων ή/και πιστοποιητικών ταυτοπροσωπίας, δεν επιτραπεί η επιβίβαση από τους αρμόδιους Αξιωματικούς του πλοίου ή τις Λιμενικές Αρχές.
Σχετικές δηλώσεις διατίθενται από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ. 210-8919010, e-mail: [email protected], καθώς και στα κατά τόπους λιμενικά γραφεία της εταιρείας.

Όλες οι αναφερόμενες πληροφορίες που εμφανίζονται παραπάνω έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και ενδέχετε να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Η τελική επιβεβαίωση όλων των αναφερόμενων εκπτώσεων στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια της Blue Star Ferries πραγματοποιείται είτε μέσω της ιστοσελίδας της ακτοπλοϊκης εταιρίας είτε μέσω του online συστήματος κρατήσεων ακτοπλοικών εισιτηρίων του i-ferry.gr

Μοιράστειτε το