Aegean Flying Dolphins

Καλώς ήρθατε στην Aegean Flying Dolphins, δείτε αναλυτικές πληροφορίες για την Aegean Flying Dolphins, τα δρομολόγια πλοίων της, τα πλοία που διαθέτει, τις πολιτικές της εταιρίας, τα λιμενικά γραφεία από όπου μπορείτε να παραλάβετε τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, που εκδώσατε από την i-ferry.gr καθώς και τις ειδικές προσφορές  – εκπτώσεις. Εκδώστε τα πιο φθηνά ακτοπλοϊκά εισιτήρια στα δρομολόγια της Aegean Flying Dolphins.

Ταξιδέψτε με την Aegean Flying Dolphins και ανακαλύψτε τους υπέροχους προορισμούς του Αργοσαρωνικού και των Σποράδων.

Η Aegean Flying Dolphins δραστηριοποιείται στην ελληνική ακτοπλοία από το 2007 και προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες με τα 2 ιπτάμενα δελφίνια, τα οποία πραγματοποιούν συνδέσεις στις περιοχές του Αργοσαρωνικού και των Σποράδων.

Βρείτε εύκολα και γρήγορα το δρομολόγιο των πλοίων που σας ενδιαφέρει, εκδώστε άμεσα on line τα ακτοπλοϊκά σας εισιτήρια στην φθηνότερη τιμή και πληρώστε on line με ασφάλεια και ταχύτητα. Η παραλαβή των εισιτηρίων μπορεί να γίνει από όπου σας εξυπηρετεί! Με το i-ferry.gr το ταξίδι ξεκινάει από την ώρα της κράτησης.

Ειδικές προσφορές / Εκπτώσεις Aegean Flying Dolphins 2022

 

Τα παιδιά έως 5 ετών εκδίδουν μηδενικό εισιτήριο.

 

50% έκπτωση για παιδιά 5 έως 10 ετών.

50% έκπτωση για τους πολύτεκνους

Για την χορήγηση της έκπτωσης απαιτείται επίδειξη της Ειδικής Ταυτότητας Πολυτέκνου, η οποία έχει εκδοθεί από την Πανελλήνια Ένωση Πολυτέκνων.

50% έκπτωση για συνταξιούχους ΝΑΤ. 

Για την χορήγηση της έκπτωσης απαιτείται Αποδεικτικό Συνταξιοδοτικό Έντυπο της ιδιότητάς τους.

50% έκπτωση για τους φοιτητές.

Υποχρεωτική γνωστοποίηση και επίδειξη φοιτητικής ταυτότητα. 

Τελευταία ενημέρωση 18/02/2022

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές. Σε κάθε περίπτωση χορηγείται μία έκπτωση, η μεγαλύτερη σε ποσοστό.
  • Οι δικαιούχοι των ανωτέρω εκπτώσεων οφείλουν να επιδεικνύουν τα δικαιολογητικά κατά την έκδοση των εισιτηρίων και κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο.
  • Τα εισιτήρια με εκπτώσεις πχ για ΑΜΕΑ, λιμενικούς κτλ εκδίδονται μόνο στα κεντρικά γραφεία της Aegean Flying Dolphins.

Δρομολόγια πλοίων Aegean Flying Dolphins

Βόλος – Σκιάθος – Γλώσσα – Σκόπελος – Αλόνησσος (θερινά δρομολόγια)

Πειραιάς – Αίγινα – Ύδρα – Σπέτσες

Πειραιάς – Αίγινα – Αγκίστρι

Κεντρικά γραφεία & τοπικά λιμενικά γραφεία Aegean Flying Dolphins

Aegean Flying Dolphins  / Λίμανι Πειραιά

Πύλη Ε8
Τηλ.: 0030 210-4221766
Πρακτορείο Αγκιστρίου 

 Μύλοι, Μεγαλοχώρι, Αγκίστρι
Τηλ.: 0030 22970 91221
Aegean Flying Dolphins  / Ύδρα

Παραλία Ύδρας
Τηλ.: 0030 22980 54180
Aegean Flying Dolphins / Αίγινα

Λιμάνι Αίγινας
Τηλ: 0030 22970-25800
Heliotropio Travel / Σκιάθος


Σκιάθος
Τηλ: 0030 24270 24275
Καψιώτης Δημήτρης / Βόλος


Αργοναυτών 32
Τηλ: 0030 24210 76003

Στόλος Aegean Flying Dolphins

Aegean Flyning Dolphins - Erato
F/D ERATO
Μήκος (μ): 34,5 Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 5,8 Επιβάτες: 141
Ταχύτητα: 32,0 Kn Οχημάτα:
Aegean Flying Dolphins FD Athina
F/D ATHINA
Μήκος (μ): 34,5 Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 5,8 Επιβάτες: 141
Ταχύτητα: 32,0 Kn Οχημάτα:

Πολιτικές εταιρίας

ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ

Το εισιτήριο είναι ατομικό, δεν μεταβιβάζεται και ισχύει μόνο για το ταξίδι, το δρομολόγιο και τη θέση που εκδόθηκε.Η αγορά εισιτήριου μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους εξής τρόπους:

Τα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται μέσα στην προκαθορισμένη από την ημερομηνία κράτησης προθεσμία για την οποία οι επιβάτες ενημερώνονται από τον ταξιδιωτικό πράκτορα. Σε αντίθετη περίπτωση η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.

Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοση εισιτηρίων.

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41, για λόγους ασφαλείας η ονομαστική κατάσταση επιβαινόντων είναι υποχρεωτική σε κάθε δρομολόγιο και στα εισιτήρια πρέπει απαραίτητα να αναγράφονται τα παρακάτω στοιχεία: Ονοματεπώνυμο Επιβάτη, Φύλο (άνδρας – γυναίκα), Ηλικιακή Κατηγορία (ενήλικος, παιδί, βρέφος).

Συνιστούμε στους επιβάτες κατά την έκδοση των εισιτηρίων να ενημερώνουν το πρακτορείο έκδοσης για τον αριθμό του τηλεφώνου τους (κινητού τηλεφώνου) ούτως ώστε να ειδοποιούνται σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής του προγραμματισμένου δρομολογίου π.χ. απαγόρευσης απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών κ.λ.π.

Εκτός από τα παραπάνω πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται ειδική φροντίδα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Οι επιβάτες βάση του νόμου υπ’ αριθμ. 3709/2008 υποχρεούνται να προσέρχονται στο πλοίο το αργότερο σαράντα λεπτά πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ

Τα εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας ισχύουν για ένα χρόνο από την ημερομηνία της 1η έκδοσής τους κι όχι όποιας μετέπειτα μεταβολής τους. Εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας δεν είναι δυνατόν να γίνουν αποδεκτά προς επιβίβαση, εάν δεν έχουν αντικατασταθεί με νέα εισιτήρια της συγκεκριμένης αναχώρησης.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑΥΛΩΝ

Ακυρώσεις εισιτηρίων γίνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης και εφόσον έχουν προσκομισθεί τα πρωτότυπα εισιτήρια. Τα εισιτήρια δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά.
Σύμφωνα με τον χρόνο της ακύρωσης ισχύουν οι ακόλουθοι όροι ακυρωτικών:

1) Έως και 14 ημέρες προ του απόπλου: 100% επιστροφή ναύλου
2) Έως και 7 ημέρες προ του απόπλου: 75% επιστροφή του ναύλου
3) Έως και 12 ώρες προ του απόπλου: 50% επιστροφή του ναύλου
4) Για ακυρώσεις που γίνονται σε χρόνο λιγότερο των 12 ωρών προ του απόπλου ΔΕΝ επιστρέφεται ο ναύλος.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Ή ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ (π.χ. ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ)

Καθυστέρηση απόπλου:
Οι επιβάτες μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήριά τους.

Ματαίωση ταξιδιού:
Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε, δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, με αντικατάσταση του αρχικού εισιτηρίου.

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης, θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να ενημερώσει εγγράφως την εταιρεία, όσον αφορά την απώλεια, αναφέροντας όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου (ημερομηνία ταξιδίου, διαδρομή, αριθμό εισιτηρίου) τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού.

Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρίας να έχει μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας ή να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 3 μηνών από την ημερομηνία ταξιδίου, η εταιρία θα το αντικαταστήσει με δωρεάν εισιτήριο της ίδιας διαδρομής και κατηγορίας με το απωλεσθέν.

Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε στο γραφείο έκδοσης, ή σε κάποιο από τα λιμενικά γραφεία. Η δήλωση απώλειας θα κατατίθεται ή θα αποστέλλεται με mail στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας ([email protected]).

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Η εταιρία θα κάνει κάθε προσπάθεια για να τηρήσει τα δρομολόγια που αναφέρονται στο site ή στα φυλλάδια της. Διατηρεί όμως το δικαίωμα για την τροποποίησή τους, εφόσον παραστεί ανάγκη.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ

Η Επίκουρος του πλοίου διενεργεί ελέγχους εισιτηρίων κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Κατά τον έλεγχο οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν τα εισιτήριά τους και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων, εφόσον έχει εκδοθεί εκπτωτικό εισιτήριο.

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Οι αποσκευές πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του πλοίου, σύμφωνα με τις υποδείξεις του πληρώματος. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Παρακαλούνται οι κ.κ. επιβάτες να μην τοποθετούν αποσκευές ή αντικείμενα στα καθίσματα ή τις θέσεις επιβατών.

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

Για τους επιβάτες με ειδικές ικανότητες υπάρχουν ειδικές θέσεις για τα αμαξίδιά τους. Το εισιτήριο τους είναι με μηδενική τιμή όταν το ποσοστό αναπηρίας είναι πάνω από 80%. Για τους συνοδούς το εισιτήριο είναι με μισή τιμή από την τιμή του ολόκληρου εισιτηρίου. Οι επιβάτες με ειδικές ικανότητες πρέπει να κατά την έκδοση του εισιτηρίου να έχουν μαζί τους το σχετικό αποδεικτικό έγγραφο.

ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ

Τα κατοικίδια παραμένουν στον μεσαίο ανοιχτό χώρο του πλοίου (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Σε περίπτωση μικρών κατοικιδίων θα πρέπει να μεταφέρονται στο κλουβί τους.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που κατά την διάρκεια του ταξιδιού οι επιβάτες έχασαν ή βρήκαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν άμεσα και πριν την αποβίβασή τους την Επίκουρο του πλοίου. 

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι επιβάτες και τα αντικείμενα τα οποία φέρουν επί του πλοίου είναι πιθανό να ελεγχθούν. Θα απαγορεύεται η είσοδος στο πλοίο, στα πρόσωπα τα οποία αρνούνται να συμμορφωθούν και θα αναφέρονται στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές.
Οι επιβάτες οφείλουν να παρουσιάζουν στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του πλοίου, το εισιτήριό τους, το διαβατήριο ή την ταυτότητα ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέπει την επιβίβαση εάν ο επιβάτης δεν διαθέτει τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν δύναται να αποδείξει, πέραν πάσης αμφιβολίας την ταυτότητά του.

Μετά την επιβίβαση δεν επιτρέπεται η αποβίβαση χωρίς την άδεια των υπεύθυνων Αξιωματικών του πλοίου.
Απαγορεύεται ρητά η έξοδος των επιβατών στο ανοιχτό εξωτερικό πρύμνιο χώρου του πλοίου.

Εάν έχετε μαζί σας όπλο, παρακαλούμε να το δηλώσετε κατά την επιβίβαση.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ

Με βάση τον υπ’ αριθμ. 3730 νόμο του Υπουργείου Υγείας, από 1η Ιουλίου 2009 απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλους τους χώρους λόγω της ιδιότητας του πλοίου ως “κλειστού τύπου”.

Όλες οι αναφερόμενες πληροφορίες, που εμφανίζονται παραπάνω έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και ενδέχεται να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Η τελική επιβεβαίωση όλων των αναφερόμενων εκπτώσεων στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια πραγματοποιείται είτε μέσω της ιστοσελίδας της ακτοπλοϊκης εταιρίας είτε μέσω του online συστήματος κρατήσεων ακτοπλοικών εισιτηρίων του i-ferry.gr.