Dodekanisos Seaways

Η ακτοπλοϊκή εταιρεία DODEKANISOS SEAWAYS ιδρύθηκε το 1999 με πρωτοβουλία των αδελφών Γιώργου και Γιάννη Σπανού, ιδιοκτητών σούπερ-μάρκετ.

Το πρώτο βήμα ήταν η αγορά ενός Ο/Γ – Ε/Γ πλοίου για την καθημερινή σύνδεση της Ρόδου και των νησιών Κω, Καλύμνου, Λέρου, Πάτμου με το μεγάλο λιμάνι του Πειραιά. Το πλοίο όμως που έφερε το όνομα “Παναγιά Σκιαδενή” πωλήθηκε στη συνέχεια στην εταιρεία ΔΑΝΕ και μετονομάστηκε σε “Διαγόρας”.

Παράλληλα η εταιρεία, δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην ενδοδωδεκανησιακή ακτοπλοϊα έκτισε στα ναυπηγεία Βatservice του Mantal Νορβηγίας το πρώτο ταχύπλοο καταμαράν ” Dodekanisos Express” το οποίο δρομολογήθηκε τον Απρίλιο του 2000.

Από τον Ιούλιο του 2005 η εταιρεία δρομολόγησε στα Δωδεκάνησα το δεύτερο ταχύπλοο καταμαράν “Dodekanisos Pride”, νεότευκτο επίσης.

Τον Νοέμβριο του 2011 η εταιρεία δρομολόγησε το συμβατικό φέρι μποτ πλοίο “Παναγιά Σκιαδενή” με σκοπό να δώσει λύσεις στην άνετη και ασφαλή μεταφορά επιβατών, ΙΧ και φορτηγών αυτοκινήτων καθώς και εμπορευμάτων κυρίως προς τα μικρότερα νησιά του δωδεκανησιακού συμπλέγματος.

Από το Μάιο του 2015, εγκαινιάζει νέα δρομολόγια στο Αιγαίο, καθώς οι Αρκοί και τα υπόλοιπα Δωδεκάνησα συνδέονται με τη Σάμο, την Ικαρία και τους Φούρνους και υπόσχεται να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις συγκοινωνιακές ανάγκες της γραμμής σε ό,τι αφορά την επιβατική και εμπορευματική κίνηση.

Μην χάνετε χρόνο, βρείτε εύκολα και γρήγορα το δρομολόγιο της DODEKANISOS SEAWAYS που σας ενδιαφέρει και πληρώστε on line με ασφάλεια και ταχύτητα. Η παραλαβή των εισιτηρίων μπορεί να γίνει από όπου σας εξυπηρετεί! Με το i-ferry.gr το ταξίδι ξεκινάει από την ώρα της κράτησης

Ειδικές προσφορές / Εκπτώσεις Dodekanisos Seaways 2022

  • Η έκπτωση ισχύει για φοιτητές-σπουδαστές, ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΑΣΤΕΡ, ΑΕΝ και ΚΕΣΕΝ.
  • Δεν ισχύει για φοιτητές : 1)Πανεπιστημίων Εξωτερικού – 2) κατόχων ISIC – 3) Πανεπιστημίων ΚΥΠΡΟΥ – 4) Ανοιχτού Πανεπιστημίου.
  • Η έκπτωση ισχύει αποκλειστικά για επιβατικά εισιτήρια.
  • Η έκπτωση δεν συνδυάζεται με άλλες εκπτώσεις.
  • Ισχύει για όλα τα πλοία της εταιρείας και για το σύνολο των προορισμών.
  • Απαραίτητη η επίδειξη του πάσου.

Παιδιά έως 4 ετών εκδίδουν μηδενικό εισιτήριο στην οικονομική θέση.

Παιδιά 5 έως 10 ετών έχουν έκπτωση 50% σε όλες τις θέσεις.

  • Η έκπτωση ισχύει αποκλειστικά για επιβατικά εισιτήρια.
  • Απαραίτητη η επίδειξη της θεωρημένης προσωπικής σας κάρτας Συλλόγου Πολυτέκνων.
  • Η έκπτωση δεν συνδυάζεται με άλλες εκπτώσεις.
  • Ισχύει για όλα τα πλοία της εταιρίας και για το σύνολο των προορισμών.
  • Η έκπτωση ισχύει αποκλειστικά για επιβατικά εισιτήρια.
  • Κρατήσεις εισιτηρίων με τη συγκεκριμένη προσφορά δεν γίνονται.
  • Η έκπτωση δεν συνδυάζεται με άλλες εκπτώσεις.
  • Ισχύει αποκλειστικά για το πλοίο της εταιρίας Παναγία Σκιαδενή.
  • Απαραίτητη η επίδειξη της κάρτας ΝΑΤ.
  • 50% έκπτωση στο επιβατικό εισιτήριο και στους Συνοδούς τους (εφόσον συνοδεύουν άτομα με παραπληγία-τετραπληγία, νοητική αναπηρία, αυτισμό και σύνδρομο Down, τυφλούς).
  • Απαραίτητη η επίδειξη βεβαίωσης ποσοστού αναπηρίας 80% και άνω.
  • Απαραίτητη η πιστοποίηση με έγγραφο από τον αρμόδιο φορέα ότι χρήζουν συνοδού.
  • Η έκπτωση δεν συνδυάζεται με άλλες εκπτώσεις.
  • Ισχύει για όλα τα πλοία της εταιρίας και για το σύνολο των προορισμών.
  • 20% άμεση έκπτωση στο επιβατικό εισιτήριο.
  • δωρεάν εισιτήρια με την εξαργύρωση μιλίων
  • Ισχύει από 11 ετών και άνω.
  • Κρατήσεις εισιτηρίων με την συγκεκριμένη προσφορά δεν γίνονται.
  • Απαραίτητη η επίδειξη της προσωπικής σας κάρτας Dodekanisos Bonus Ways.
  • Ισχύει από 01/07/20 για όλα τα πλοία της εταιρίας και για το σύνολο των προορισμών.
Τελευταία ενημέρωση 17/02/2022

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Tα εισιτήρια προσφοράς δεν ακυρώνονται, δεν αντικαθίστανται και δεν μετατρέπονται σε ανοιχτής ημερομηνίας εισιτήρια.
  • Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές. Σε κάθε περίπτωση χορηγείται μία έκπτωση, η μεγαλύτερη σε ποσοστό.
  • Οι δικαιούχοι των ανωτέρω εκπτώσεων οφείλουν να επιδεικνύουν τα δικαιολογητικά κατά την έκδοση των εισιτηρίων και κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο.

Δρομολόγια και εκπτώσεις Dodekanisos Seaways

Στο i-ferry.gr θα βρείτε όλα τα δρομολόγια και τις προσφορές της Dodekanisos Seaways. Μπορείτε να κάνετε on-line κράτηση των ακτοπλοϊκών σας εισιτήριων χωρίς επιπλέον ή κρυφές χρεώσεις για Ρόδο, Αγαθονήσι, Κάλυμνο, Καστελόριζο, Κω, Λειψοί, Λέρος, Νίσυρος, Πανορμίτη, Πάτμος, Σάμος, Σύμη, Τήλος, Χάλκη.

Δρομολόγια πλοίων Dodekanisos Seaways

Ρόδο – Χάλκη – Τήλο – Νίσυρο – Κω – Κάλυμνο – Κω – Νίσυρο – Τήλο – Χάλκη – Ρόδο

Σάμο(Πυθαγόρειο) – Αγαθονήσι – Πάτμο – Λειψοί – Λέρο – Κάλυμνο – Κω – Σύμη – Ρόδο

Ρόδο – Σύμη – Ρόδο

Ρόδο – Σύμη – Κω – Κάλυμνο – Λέρος – Λειψοί – Αγαθονήσι – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνο – Κω – Σύμη – Ρόδο

Ρόδο – Καστελόριζο – Ρόδο – Σύμη – Κω – Λέρο – Πάτμο – Σάμο(Πυθαγόρειο)

Ρόδο – Πανορμίτης – Σύμη Ρόδο

Κεντρικά γραφεία & τοπικά λιμενικά γραφεία Dodekanisos Seaways

DODEKANISOS SEAWAYS / Ρόδος

Κολόνα
Ρόδος
Τηλ: 0030 22410 70590 
SYMI TOURS / Σύμη

Σύμη
Σύμη
Τηλ: 0030 22460 71307
EXAS TRAVEL / Κως

Βασιλέως Γεωργίου 10
Κως
Τηλ: 0030 22420 29900
MAGOS TOURS / Κάλυμνος

Άγιος Νικόλαος
Κάλυμνο
Τηλ: 0030 22430 28777
AEGEAN TRAVEL / Λέρος

Βασιλέως Γεωργίου 9
Λέρος
Τηλ: 0030 22470 26020 
AEGEAN TRAVEL / Λειψοί

Λειψοί
Λειψοί
Τηλ: 0030 22470 26020 
APOLLON TRAVEL / Πάτμος

Σκάλα
Πάτμος
Τηλ: 0030 22470 31324 
PAPOYTSIS TRAVEL / Καστελόριζο

Μεγίστη
Καστελόριζο
Τηλ: 0030 22460 70630 
ZIFOS TRAVEL / Χάλκη

Χάλκη
Χάλκη
Τηλ: 0030 22460 45028 
STEFANAKIS TRAVEL / Τήλος

Λιβάδια
Τήλος
Τηλ: 0030 22460 44360 
DIAKOMICHALIS TRAVEL / Νίσυρο

Νίσυρο
Νίσυρος
Τηλ: 0030 22420 31459 
BY SHIP TRAVEL / Σάμος

Θεμιστοκλή Σοφοκλή 5
Σάμος
Τηλ: 0030 22730 22116 
ICARIADA TRAVEL / Ικαρία

Άγιος Κύρηκος
Ικαρία
Τηλ: 0030 22750 23322
FOURNI TRAVEL / Φούρνοι

Φούρνοι
Φούρνοι
Τηλ: 0030 22750 51019 

Στόλος Dodekanisos Seaways

DODEKANISOS EXPRESS
Μήκος (μ): 40 Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 11.2 Επιβάτες: 341
Ταχύτητα: 33 kn Οχημάτα: 6
DODEKANISOS PRIDE
Μήκος (μ):
40
Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 11.46 Επιβάτες: 280
Ταχύτητα: 33 kn Οχημάτα: 9
PANAGIA SKIADENI
Μήκος (μ):
83.7
Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 13.52 Επιβάτες: 700
Ταχύτητα: 16 kn Οχημάτα: 115

Πολιτικές εταιρίας

ΑΚΥΡΩΣΗ-ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

  • 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 1 ώρα πριν την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.
  • Ο επιβάτης έχει τη δυνατότητα να μετατρέψει το εισιτήριό του σε εισιτήριο ανοιχτής ημερομηνίας οποιαδήποτε στιγμή πριν την αναχώρηση του πλοίου (όπως αυτή αναγράφεται στο εισιτήριο) και έτσι η χρονική διάρκεια του θα ισχύει για ένα έτος από την ημερομηνία που αναγράφεται στο εισιτήριο. Σε περίπτωση ακύρωσης του open εισιτηρίου, ισχύει η ακυρωτική πολιτική του αρχικού εισιτηρίου.
  • Τα εισιτήρια δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε το εισιτήριο σας μόνο από το πρακτορείο από όπου το εκδώσατε ή στον ορισμένο από την εταιρεία κατά λιμένα ναυτικό πράκτορα.

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Το εισιτήριο είναι ατομικό, δεν μεταβιβάζεται και ισχύει μόνο για το ταξίδι, το δρομολόγιο και τη θέση που εκδόθηκε.Η αγορά εισιτήριου μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους εξής τρόπους:

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ

Σύμφωνα με τη Διεθνή Οδηγία SOLAS, είναι υποχρεωτική η καταγραφή του ονοματεπώνυμου του επιβάτη, του φύλου, της ηλικίας (βρέφος, παιδί, ενήλικας) του τύπου και του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος. Ο επιβάτης οφείλει κατά την ηλεκτρονική κράτηση ή την έκδοση εισιτηρίου, να δίνει τα ακριβή στοιχεία ταυτότητας του, τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με αποκλειστικό σκοπό την ενημέρωση του από την εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης, ακύρωσης ή ματαίωσης του δρομολογίου του πλοίου. Σε περίπτωση μη επιθυμίας του επιβάτη να γνωστοποιήσει στοιχεία επικοινωνίας, αυτή καταχωρείται εγγράφως από τον εκδότη επί του εισιτηρίου. Σε περίπτωση ηλεκτρονικής κράτησης, ο επιβάτης συμπληρώνει τα στοιχεία επικοινωνίας του στη σχετική ηλεκτρονική φόρμα ή συμπληρώνει την επιλογή «Δεν επιθυμώ να ενημερωθώ σε περίπτωση καθυστέρησης, ακύρωσης ή ματαίωσης του δρομολογίου». Επίσης ο επιβάτης οφείλει να ελέγχει κατά την έκδοση του εισιτηρίου την ορθότητα των αναγραφόμενων στο εισιτήριο στοιχείων (ημερομηνία, ώρα, δρομολόγια, πλοίο, στοιχεία ταυτότητας κλπ.) και να μην το παραλαμβάνει σε περίπτωση λανθασμένης αναγραφής.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Ο επιβάτης οφείλει να προσέρχεται στο πλοίο εξήντα λεπτά (60) πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου, όπως και ο επιβάτης με όχημα. Εάν δεν προλάβει τον απόπλου δεν δικαιούται επιστροφή ναύλου. Ο επιβάτης οφείλει να επιδεικνύει το εισιτήριο, το διαβατήριο, την ταυτότητά ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα του κατά την επιβίβαση. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει σε κάποιον επιβάτη να ταξιδέψει, αν κρίνει ότι αυτός δεν φέρει τα απαιτούμενα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού πραγματοποιούνται τακτικοί έλεγχοι και κάθε επιβάτης υποχρεούται στην επίδειξη του εισιτηρίου του και των έγκυρων ταξιδιωτικών εγγράφων. Ο επιβάτης οφείλει να κρατά το απόκομμα του εισιτηρίου του και να το επιδεικνύει σε κάθε έλεγχο μέχρι να αποβιβαστεί. Επιβάτης που επιθυμεί να αλλάξει προορισμό από αυτόν που αναγράφεται στο εισιτήριο του, οφείλει να το δηλώσει στον οικονομικό αξιωματικό του πλοίου καταβάλλοντας τη διαφορά του ναύλου. Επιβάτης που διαπιστώνεται μετά από έλεγχο ότι φέρει εισιτήριο με προορισμό διαφορετικό από αυτόν που αναγράφεται στο εισιτήριο του πέραν από το χρηματικό πρόστιμο που θα καταβάλλει, ο ίδιος και μόνο, αντιμετωπίζει και άλλες ποινές. Επιβάτης που διαπιστώνεται μετά από έλεγχο ότι δεν έχει εκδώσει εισιτήριο θα παραδίδεται στο Λιμεναρχείο ως λαθρεπιβάτης.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ- ΑΚΥΡΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ

Σε περίπτωση απαγόρευσης του απόπλου κατόπιν εντολών του Υ.Ε.Ν. ή των Λιμενικών Αρχών, για λόγους κακοκαιρίας ή λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. απαγορευτικό απόπλου λόγω καιρικών συνθηκών), η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για την πιθανή καθυστέρηση, τροποποίηση ή ακύρωση του δρομολογίου. Σε περίπτωση που απαγορευτεί ο απόπλους σύμφωνα με εντολές λιμενικών αρχών, Υ.Ε.Ν, της εταιρείας ή για λόγους ανωτέρας βίας, ο επιβάτης δικαιούται να τροποποιήσει το εισιτήριο του ή να του επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου του χωρίς άλλη υποχρέωση της εταιρείας προς τον επιβάτη. Η εταιρεία έχει το δικαίωμα μετά από έγκριση του ΥΕΝ, να αντικαταστήσει το πλοίο με άλλο πλοίο. 

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του ή η επιστροφή του αντιτίμου του. Για να επιβιβασθεί ο επιβάτης θα πρέπει να εκδώσει νέο εισιτήριο.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ

Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά όπλων, εκρηκτικών, εύφλεκτων, εμπρηστικών και γενικά επικίνδυνων υλών εν πλω. Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στους εσωτερικούς χώρους των πλοίων παρά μόνο στους εξωτερικούς. Για λόγους ασφαλείας του πλου και προστασίας του περιβάλλοντος, παρακαλείται ο επιβάτης να μην πετά αναμμένα τσιγάρα και απορρίμματα σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο του πλοίου ή στη θάλασσα. Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται προς όλους τους κανονισμούς ασφαλείας κατά την επιβίβαση, την αποβίβαση και τον πλου και της δημοσίας τάξεως εντός του πλοίου και να τηρούν τους κανόνες υγιεινής. Επιπλέον, οφείλουν να συμμορφώνονται προς κάθε εντολή του Πλοιάρχου ή οδηγία των μελών του πληρώματος κατά τη διάρκεια του ταξιδίου και να απευθύνονται στα αρμόδια μέλη του πληρώματος σε περίπτωση προβλήματος. Για κάθε παράπονο κατά την διάρκεια του ταξιδιού οι επιβάτες πρέπει να απευθύνονται στον πλοίαρχο ή τον ύπαρχο του πλοίου και μετά το πέρας του ταξιδιού στην εταιρία.

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Τα πλοία της εταιρείας διαθέτουν ειδικούς χώρους παραμονής για άτομα με ειδικές ανάγκες με εύκολη πρόσβαση στο πλοίο, αφού δεν χρειάζεται να μεταφερθούν σε κάποιο ανώτερο κατάστρωμα. Το πλήρωμα του πλοίου είναι πάντα διαθέσιμο να διευκολύνει και να βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο.

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 40kg και 0.5m3. Οι αποσκευές τοποθετούνται σε ειδικούς χώρους στο χώρο των οχημάτων και δεν επιτρέπεται η πρόσβαση του επιβάτη κατά την διάρκεια του πλου. Ο επιβάτης πρέπει να φέρει μαζί του προσωπικά αντικείμενα που θα χρειαστούν κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Ο επιβάτης οφείλει σε περίπτωση που μεταφέρει χρήματα, αξιόγραφα και λοιπά τιμαλφή αντικείμενα ή να τα φέρει μαζί με τα προσωπικά του είδη εντός του πλοίου ή να τα παραδίδει προς φύλαξη στον Οικονομικό Αξιωματικό του πλοίου. Σε τυχόν κλοπή ή απώλεια αποσκευών, χρημάτων, αξιόγραφων και λοιπών τιμαλφών αντικειμένων σε κοινόχρηστους χώρους του πλοίου η εταιρεία και το πλήρωμα δεν φέρει καμία ευθύνη όταν δεν έχει ζητηθεί η ειδική φύλαξη αυτών από τον Οικονομικό Αξιωματικό. Σε περίπτωση απώλειας προσωπικών αντικειμένων ο επιβάτης καλό είναι να επικοινωνήσει με το προσωπικό της εταιρείας.

ΔΕΜΑΤΑ

Η φόρτωση των δεμάτων για αποστολή γίνεται μόνο πριν την αναχώρηση του πλοίου, απαγορεύεται νωρίτερα. Απαγορεύεται η μεταφορά όπλων, εκρηκτικών, εύφλεκτων, εμπρηστικών και γενικά επικίνδυνων υλών. Η χρέωση των δεμάτων γίνεται με βάση τον όγκο του δέματος, την ποσότητα των δεμάτων και τον προορισμού παραλαβής. Ο αποστολέας οφείλει να δηλώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του καθώς και του παραλήπτη. Ο αποστολέας οφείλει σε περίπτωση που το δέμα περιέχει χρήματα, αξιόγραφα και λοιπά τιμαλφή αντικείμενα να τα παραδίδει προς ειδική φύλαξη στον Ναύκληρο του πλοίου. Ο αποστολέας οφείλει να ενημερώσει τον υπεύθυνο Ναύκληρο σε περίπτωση που το δέμα χρειάζεται ψύξη ή κατάψυξη, εάν όχι η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν φθορά του περιεχόμενου του. Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν παραλάβει το δέμα τότε αυτό επιστρέφεται στο λιμάνι από όπου εστάλη και χρεώνεται ξανά σε περίπτωση που ο αποστολέας επιθυμεί να το στείλει ξανά. Σε τυχόν κλοπή ή απώλεια αποσκευών, χρημάτων, αξιόγραφων και λοιπών τιμαλφών αντικειμένων σε κοινόχρηστους χώρους του πλοίου η εταιρία και το πλήρωμα δεν φέρουν καμία ευθύνη εφόσον δεν έχει ζητηθεί η φύλαξη αυτών από τον Ναύκληρο. Σε τυχόν κλοπή ή απώλεια αποσκευών, χρημάτων, αξιόγραφων και λοιπών τιμαλφών αντικειμένων για τα οποία έχει ζητηθεί η φύλαξη από τον Ναύκληρο του πλοίου η εταιρία φέρει ευθύνη.

ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία απαγορεύεται η είσοδος των κατοικίδιων ζώων στους εσωτερικούς χώρους των πλοίων. Ωστόσο το κατοικίδιό ζώο μπορεί να παραμείνει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στους ειδικούς χώρους φύλαξης για κατοικίδια ζώα που βρίσκονται στο εξωτερικό των πλοίων υπό την προσωπική επίβλεψη του συνοδού τους. Τα κατοικίδια πρέπει πάντα να είναι συνοδευμένα, να φέρουν λουρί και να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. O συνοδός τους οφείλει να έχει μαζί του το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας τους και να είναι υπεύθυνος για την φροντίδα, ασφάλεια και υγιεινή τους κατά τη διάρκεια του πλου.

Όλες οι αναφερόμενες πληροφορίες, που εμφανίζονται παραπάνω έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και ενδέχεται να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Η τελική επιβεβαίωση όλων των αναφερόμενων εκπτώσεων στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια πραγματοποιείται είτε μέσω της ιστοσελίδας της ακτοπλοϊκης εταιρίας είτε μέσω του online συστήματος κρατήσεων ακτοπλοικών εισιτηρίων του i-ferry.gr.