Golden Star Ferries

Η εταιρία Golden Star Ferries με αναχωρήσεις από Ραφήνα προς Άνδρο, Τήνο, Μύκονο, Νάξο, Πάρο, Ίο, Σαντορίνη έχει καταφέρει με τον στόλο της να κερδίσει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού. 

Δραστηριοποιείται στην ελληνική ακτοπλοΐα από το 2011 και έχει καθημερινά δρομολόγια κατά την θερινή περίοδο. Τα πλοία της Superferry, Superferry II, καθώς και το νέο της ταχύπλοο SuperRunner καλύπτουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του επιβατικού κοινού από το λιμάνι της Ραφήνας.  Ποιότητα, ασφάλεια, φιλική εξυπηρέτηση είναι μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά της Golden Star Ferries σε πολύ καλές τιμές. 

Για να ανταμείψει τους ταξιδιώτες που την επιλέγουν έχει δημιουργήσει πρόγραμμα πιστότητας το Golden Miles και προσφέρει μοναδικά προνόμια. Εκδώστε τα εισιτήρια σας εύκολα και γρήγορα από το i-ferry.gr και βγείτε ΔΙΠΛΑ κερδισμένοι από την συλλογή πόντων της Golden Star Ferries και του Imagination Travel! 

Βρείτε εύκολα και γρήγορα το δρομολόγιο που σας ενδιαφέρει και πληρώστε on line με ασφάλεια και ταχύτητα. Η παραλαβή των εισιτηρίων μπορεί να γίνει από όπου σας εξυπηρετεί! Με το i-ferry.gr το ταξίδι ξεκινάει από την ώρα της κράτησης! 

Ειδικές προσφορές / Εκπτώσεις Golden Star Ferries

η έκπτωση για τα παιδιά κάτω των 5 ετών ισχυει σε όλες τις θέσεις στα συμβατικά πλοία.

Στο SuperRunner τα μωρά έως 2 ετών ταξιδεύουν ΔΩΡΕΑΝ χωρίς να δικαιούνται κάθισμα , τα παιδιά από 2 έως 10 ετών εκδίδουν παιδικό εισιτήριο.

 

η έκπτωση για τα παιδιά από 5 έως 10 ετών ισχύει σε όλες τις θέσεις

η έκπτωση των πολυτέκνων ισχύει σε όλες τις θέσεις.

Απαραίτητη η γνωστοποίηση και επίδειξη της Ειδικής Ταυτότητας Πολυτέκνου, η οποία έχει εκδοθεί από την Πανελλήνια Ένωση Πολυτέκνων

η φοιτητική έκπτωση ισχύει σε όλες τις θέσεις

Απαραίτητη η γνωστοποίηση και επίδειξη της φοιτητικής ταυτότητας

 

η έκπτωση παρέχεται στους ατομικά εισιτήρια επιστροφής και τα ΙΧ αυτοκίνητα για αυθημερόν δρομολόγια

η έκπτωση των τριτέκνων ισχύει σε όλες τις θέσεις έφόσον τα παιδιά ειναι εως 25 ετών

Απαραίτητη η γνωστοποίηση και επίδειξη της Ταυτότητα Συλλόγου Τριτέκνων

στα ατομικά εισιτήρια και τα επιβατικά ΙΧ αυτοκίνητα για τα Σώματα Ενόπλων Δυνάμεων , τους Οπλίτες ΥΠΕΘΑ και τα Σώματα ασφαλείας/

Υποχρεωτική επίδειξη της στρατιωτικής ταυτότητας.

η έκπτωση των συνταξιούχων του ΝΑΤ ισχύει σε όλες τις θέσεις

Αποδεικτικό Συνταξιοδοτικό Έντυπο της ιδιότητάς τους. Οι ανωτέρω εκπτώσεις ισχύουν και για τη σύζυγο του Συνταξιούχου Ναυτικού

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές. Σε κάθε περίπτωση χορηγείται μία έκπτωση, η μεγαλύτερη σε ποσοστό.
  • Οι εκπτώσεις δεν ισχύουν για ασυνόδευτα ΙΧ και Μοτοσυκλέτες.
  • Οι δικαιούχοι των ανωτέρω εκπτώσεων οφείλουν να επιδεικνύουν τα δικαιολογητικά κατά την έκδοση των εισιτηρίων και κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο.

Δρομολόγια και εκπτώσεις Golden Star Ferries

Στο i-ferry.gr θα βρείτε όλα τα δρομολόγια και τις προσφορές της Golden Star Ferries. Μπορείτε να κάνετε on-line κράτηση των ακτοπλοϊκών σας εισιτήριων χωρίς επιπλέον ή κρυφές χρεώσεις για Άνδρος – Ηράκλειο – Ίος – Μύκονος – Νάξος – Πάρος – Σαντορίνη – Τήνος από Ραφήνα.

Δρομολόγια πλοίων Golden Star Ferries

Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Ίος – Σαντορίνη – Ηράκλειο

(SuperFerry & SuperFerry II)

Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Νάξος – Ίος – Σαντορίνη

(ταχύπλοο SuperRunner)

Κεντρικά γραφεία & τοπικά λιμενικά γραφεία Golden Star Ferries

Μ. ΤΟΓΙΑ / Ραφήνα

Λιμάνι Ραφήνας
190 09 Ραφήνα
Τηλ.: 0030 22940-23150
Φαξ: 22940-23350
CANDIA MAR / Ηράκλειο

Λιμάνι Ηρακλείου
71110 Ηράκλειο
Τηλ.: 0030 2810 300700
Φαξ: 0030 2810 300700
Γ. ΜΠΑΤΗΣ / Άνδρος

Λιμάνι Γαυρίου
845 00 Άνδρος
Τηλ.: 0030 22820-71489
Φαξ: 0030 22820-71165
Γ. ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ / Τήνος

Πλατεία Παντανάσσης
842 00 Τήνος
Τηλ.: 0030 22830-24241
Φαξ: 0030 22830-24243
SEA & SKY TRAVEL / Μύκονος

Λιμάνι Μυκόνου
846 00 Μύκονος
Τηλ.: 0030 22890-28240
Φαξ: 0030 22890-24582
NAXOS TOURS / Νάξος

Λιμάνι Νάξου
843 00 Νάξος
Τηλ.: 0030 22850-24000
Φαξ: 0030 22850-23951
ΚΟΝΤΟΣΤΑΒΛΟΣ / Πάρος

Παροικιά
844 00 Πάρος
Τηλ.: 0030 22840-21353
Φαξ: 0030 22840-22544
IOS STAR TRAVEL / Ίος

Λιμάνι Ίου
840 01 Ίος
Τηλ.: 0030 22860-91252
Φαξ: 0030 22860-91067
DAKOUTROS TRAVEL / Σαντορίνη

Φήρα
847 00 Σαντορίνη
Τηλ.: 0030 22860-22958
Φαξ: 0030 22860-22686
DAKOUTROS PORT AGENCY / Σαντορίνη

Αθηνιός
847 00 Σαντορίνη
Τηλ.: 0030 22860-23692
Φαξ: 0030 22860-22686
Gaviotis Travel / Σύρος

Ακτή Παπάγου 24, Ερμούπολη
841 00 Σύρος
Τηλ.: 0030 22810-86610
Φαξ: 0030 22810-88755
DIAPLOUS TRAVEL / Φολέγανδρος

Λιμάνι
840 11 Φολέγανδρος
Τηλ.: 0030 22860-41192
Φαξ: 0030 22860-41192

Στόλος Golden Star Ferries

SUPERRUNNER
Μήκος (μ): 100.4 Καμπίνες: N/A
Πλάτος (μ): 1,0 Επιβάτες: 809
Ταχύτητα: 38 ,0 Kn Οχημάτα: 160
SUPERFERRY
Μήκος (μ): 121,0 Καμπίνες: N/A
Πλάτος (μ): 9.80 Επιβάτες: 1760
Ταχύτητα: 22 ,0 Kn Οχημάτα: 300
SUPERFERRY II
Μήκος (μ): 118 Καμπίνες: N/A
Πλάτος (μ): 19 Επιβάτες: 1630
Ταχύτητα: 21 ,0 Kn Οχημάτα: 250

Πολιτικές εταιρίας

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑΥΛΩΝ

Ακυρώσεις εισιτηρίων γίνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης και εφόσον έχουν προσκομισθεί τα πρωτότυπα ειστήρια. Τα εισιτήρια δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά.
Σύμφωνα με τον χρόνο της ακύρωσης ισχύουν οι ακόλουθοι όροι ακυρωτικών:

14 ημέρες έως 6 ημέρες πριν την αναχώρηση τα εισιτήρια ακυρώνονται με 25% ακυρωτικά, ενώ από 6 ημέρες έως 12 ώρες πριν την αναχώρηση τα ακυρωτικά είναι 50%.

Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

Ειδικά για τις περιόδους ΠΑΣΧΑ, ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ και μηνός ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ , τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, 14 ημέρες πριν την αναχώρηση.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ : Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν αρχικά εκδοθεί σαν ανοικτής ημερομηνίας. Όταν έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται με ακυρωτικά 50%.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ – ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ

Τα εισιτήρια είναι προσωπικά, ονομαστικά, δεν μεταβιβάζονται και ισχύουν αποκλειστικά για την διαδρομή, την ημερομηνία και την κατηγορία για την οποία έχουν εκδοθεί.

Κρατήσεις μπορούν να γίνουν μέσω όλων των συνεργαζόμενων με την Εταιρεία Ταξιδιωτικών Γραφείων, των Λιμενικών Γραφείων, των κεντρικών Γραφείων της Εταιρείας ή μέσω διαδικτύου.

Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοση εισιτηρίων.

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41, για λόγους ασφαλείας η ονομαστική κατάσταση επιβαινόντων είναι υποχρεωτική σε κάθε δρομολόγιο και στα εισιτήρια πρέπει απαραίτητα να αναγράφονται τα παρακάτω στοιχεία: Ονοματεπώνυμο Επιβάτη, Φύλο (άνδρας – γυναίκα), Ηλικιακή Κατηγορία (ενήλικος, παιδί, βρέφος), Τύπος και Αριθμός Κυκλοφορίας Οχήματος, εφόσον υπάρχει.

Συνιστούμε στους επιβάτες κατά την έκδοση των εισιτηρίων να ενημερώνουν το πρακτορείο έκδοσης για τον αριθμό του τηλεφώνου τους (κατά προτίμηση κινητού) ούτως ώστε να ειδοποιούνται σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής του προγραμμαστισμένου δρομολογίου π.χ. απαγόρευσης απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών κ.λ.π.

Εκτός από τα παραπάνω πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ.

Παιδιά μέχρι 5 ετών: είναι υποχρεωτική η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο.

* Για το πλοίο μας SuperRunner: Τα μωρά μέχρι 2 ετών ταξιδεύουν δωρεάν χωρίς να δικαιούνται κάθισμα, ενώ κάρτα επιβίβασης εκδίδεται μόνο από τα κετρικά λιμενικά μας γραφεία. Από 2 ετών έως 10 ετών εκδίδεται παιδικό εισιτήριο.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Οι επιβάτες βάση του νόμου υπ’ αριθμ. 3709/2008 υποχρεούνται να προσέρχονται στο πλοίο το αργότερο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση ή σε περίπτωση που ταξιδεύουν με όχημα να βρίσκονται στο σημείο φόρτωσης 1 ώρα πριν τον απόπλου.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ

Τα εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας ισχύουν για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσής τους. Εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας δεν είναι δυνατόν να γίνουν αποδεκτά προς επιβίβαση, εάν δεν έχουν αντικατασταθεί με νέα εισιτήρια της συγκεκριμένης αναχώρησης.

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης, θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να ενημερώσει εγγράφως την εταιρεία όσον αφορά την απώλεια αναφέροντας όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου (ημερομηνία ταξιδίου, διαδρομή, αριθμό εισιτηρίου) τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού.
Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας να έχει μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας ή να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 3 μηνών από την ημερομηνία ταξιδίου, η εταιρεία θα το αντικαταστήσει με δωρεάν εισιτήριο της ίδιας διαδρομής και κατηγορίας με το απωλεσθέν.
Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε στο γραφείο έκδοσης, ή σε κάποιο από τα λιμενικά γραφεία.Η δήλωση απώλειας θα κατατίθεται ή θα αποστέλλεται με fax στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας .

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Τα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται μέσα στην προκαθορισμένη από την ημερομηνία κράτησης προθεσμία, για την οποία οι επιβάτες ενημερώνονται από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Σε αντίθετη περίπτωση η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Ή ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ (π.χ. ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ)

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ:
Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήριά τους.
ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ:
Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, με αντικατάσταση του αρχικού εισιτηρίου.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Παρακαλούνται οι επιβάτες σε περιπτώσεις που προβλέπεται καθυστέρηση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της εταιρείας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Η εταιρεία θα κάνει κάθε προσπάθεια για να τηρήσει τα δρομολόγια που αναφέρονται στο φυλλάδιο. Διατηρεί όμως το δικαίωμα για την τροποποίησή τους, εφόσον παραστεί ανάγκη.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ

Οι Οικονομικοί Αξιωματικοί διενεργούν ελέγχους εισιτηρίων κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Κατά τον έλεγχο οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν τα εισιτήριά τους και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων, εφόσον έχει εκδοθεί εκπτωτικό εισιτήριο.

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Οι αποσκευές πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του πλοίου, σύμφωνα με τις υποδείξεις του πληρώματος. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη. Παρακαλούνται οι κ.κ. επιβάτες να μην τοποθετούν αποσκευές ή αντικείμενα στα καθίσματα ή τις θέσεις επιβατών.

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένες καμπίνες αλλά και κατάλληλοι χώροι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες. Ο αριθμός των συγκεκριμένων καμπινών είναι περιορισμένος γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσεων.

ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ

Διατίθενται ειδικές καμπίνες αλλά και ειδικά διαμορφωμένοι χώροι διαμονής κατοικίδιων. Ο αριθμός των καμπινών αυτών είναι περιορισμένος, γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσης.
Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε άλλες καμπίνες (εκτός των ειδικών), καθώς και σε όλους τους κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Τα σκυλιά εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΒΑΤΗ

Συνιστούμε στους επιβάτες κατά την έκδοση των εισιτηρίων να ενημερώνουν το πρακτορείο έκδοσης για τον αριθμό του τηλεφώνου τους (κατά προτίμηση κινητού) ούτως ώστε να ειδοποιούνται σε περίπτωση ανάγκης, π.χ. απαγόρευσης απόπλου λόγω καιρού κ.λ.π.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που κατά την διάρκεια του ταξιδιού οι επιβάτες έχασαν ή βρήκαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν άμεσα και πριν την αποβίβασή τους την Ρεσεψιόν του πλοίου.Για οποιαδήποτε πληροφορία μετά την αποβίβαση, μπορείτε να απευθύνεστε στα Κεντρικά Γραφεία της εταιρείας.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι επιβάτες και τα αντικείμενα τα οποία φέρουν επί του πλοίου είναι πιθανό να ελεγχθούν. Θα απαγορεύεται η είσοδος στο πλοίο, στα πρόσωπα τα οποία αρνούνται να συμμορφωθούν και θα αναφέρονται στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές.
Οι επιβάτες οφείλουν να παρουσιάζουν στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του πλοίου, το εισιτήριό τους, το διαβατήριο ή την ταυτότητα ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέπει την επιβίβαση εάν ο επιβάτης δεν διαθέτει τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν δύναται να αποδείξει, πέραν πάσης αμφιβολίας την ταυτότητά του.
Μετά την επιβίβαση δεν επιτρέπεται η αποβίβαση χωρίς την άδεια των υπεύθυνων Αξιωματικών του πλοίου.
Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ματαιώσει το ταξίδι του μετά την επιβίβασή του, πρέπει να μεταφέρει εκτός πλοίου τις αποσκευές του και το όχημά του (εφόσον αυτό είναι δυνατόν).
Εάν έχετε μαζί σας όπλο, παρακαλούμε να το δηλώσετε κατά την επιβίβαση.

ΝΟΜΟΣ 3730 – ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ

Με βάση τον υπ’ αριθμ. 3730 νόμο του Υπουργείου Υγείας, από 1η Ιουλίου 2009 απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλους τους κλειστούς κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες των πλοίων μας. Οι επιβάτες μπορούν να καπνίζουν μόνο στους καθορισμένους χώρους των εξωτερικών ανοικτών καταστρωμάτων.

Όλες οι αναφερόμενες πληροφορίες που εμφανίζονται παραπάνω έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και ενδέχετε να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Η τελική επιβεβαίωση όλων των αναφερόμενων εκπτώσεων πραγματοποιείται μέσω του online συστήματος κρατήσεων ακτοπλοικών εισιτηρίων του i-ferry.gr