Hellenic Seaways

Hellenic Seaways & Cosmote Deals For You

Δείτε πως μπορείτε να ταξιδέψετε με 50% έκπτωση

Η Hellenic SeaWays είναι μία εταιρία “πρωταγωνίστρια” στην ελληνική επιβατηγό ναυτιλία. Με δυναμική παρουσία από το 1999 διαθέτει στόλο με 17 συμβατικά και ταχύπλοα πλοία και προσεγγίζει πάνω από 36 προορισμούς στη νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα. Οι υπηρεσίες που προσφέρει στους επιβάτες της ΕΝ ΠΛΩ είναι ολοκληρωμένες και χαρακτηρίζονται από τον άριστο συνδυασμό της ποιότητας, της άνεσης και της πολυτέλειας με την φιλική και ευχάριστη εξυπηρέτηση που νιώθουν όσοι ταξιδέψουν με τα πλοία αυτής της μεγάλης εταιρίας!

Το i-ferry.gr συνεργάζεται άριστα με την Hellenic SeaWays από την έναρξη των δραστηριοτήτων της και με την ευκολία που θα σας δώσει το online σύστημά κρατήσεων μας για έκδοση εισιτηρίων, θα πετύχετε τον καλύτερο συνδυασμό εξυπηρέτησης και οικονομίας.

Στους κοινούς μας πελάτες λοιπόν δίνουμε την ευκαιρία μέσω του Bonus Club που διαθέτουμε από το 2010 να επωφελούνται από δώρα και επιπλέον προσφορές που μας χορηγεί η Hellenic SeaWays!  Με πολύ εύκολο τρόπο βρείτε το δρομολόγιο που σας ενδιαφέρει, συγκρίνετε τις τιμές ανά κατηγορία, επιλέξτε την ιδανική για εσάς προσφορά και πληρώσετε on line! Έχετε την δυνατότητα να παραλάβετε τα εισιτήρια σας από τον χώρο του γραφείου μας ή στο σπίτι ή όπου εσείς επιθυμείτε!

Μην χάνετε χρόνο, βρείτε εύκολα και γρήγορα το δρομολόγιο που σας ενδιαφέρει και πληρώστε on line με ασφάλεια και ταχύτητα. Η παραλαβή των εισιτηρίων μπορεί να γίνει από όπου σας εξυπηρετεί! Με το i-ferry.gr το ταξίδι ξεκινάει από την ώρα της κράτησης!

Σημαντική ενημέρωση

Από τον Ιούνιο του 2018 η  Hellenic SeaWays είναι μέλος της Attica Group – και έκτοτε λειτουργούν με ενοποιημένη εμπορική πολιτική.

Η Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των εταιριών Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Africa Marocco Links (AML) με συνολικά 30 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 59 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια.

Ειδικές προσφορές / Εκπτώσεις Hellenic Seaways 2019

Hellenic Seaways & Blue Star Ferries

Δείτε αναλυτικά τις προσφορές και εκπτώσεις που ισχύουν

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές. Σε κάθε περίπτωση χορηγείται μία έκπτωση, η μεγαλύτερη σε ποσοστό.
  • Οι εκπτώσεις δεν ισχύουν για ασυνόδευτα ΙΧ και Μοτοσυκλέτες.
  • Οι δικαιούχοι των ανωτέρω εκπτώσεων οφείλουν να επιδεικνύουν τα δικαιολογητικά κατά την έκδοση των εισιτηρίων και κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο.

Δρομολόγια και εκπτώσεις Hellenic Seaways

Στο i-ferry.gr θα βρείτε όλα τα δρομολόγια και τις προσφορές της Hellenic Seaways. Μπορείτε να κάνετε on-line κράτηση των ακτοπλοϊκών σας εισιτήριων χωρίς επιπλέον ή κρυφές χρεώσεις για τα λιμάνια Άγιος Ευστράτιος – Άγιος Κήρυκος – Άνδρος – Βαθύ – Εύδηλος – Θήρα – Ίος – Καβάλα – Καρλόβασι – Κέα – Κίμωλος – Κύθνος – Λαύριο – Λήμνος – Μεστά Χίου – Μήλος – Μύκονος – Μυτιλήνη – Νάξος – Οινούσσες – Πάρος – Πειραιά – Ραφήνα – Πάτμος – Σέριφος – Σίκινος – Σίφνος – Σύρος – Τήνος – Φολέγανδρος – Φούρνοι – Χίος – Ψαρά.

Δρομολόγια πλοίων Hellenic Seaways

Πειραιάς – Σύρος- Μύκονος (με ταχύπλοο)

Πειραιάς – Σίφνος – Ιός – Σαντορίνη (με ταχύπλοο)

Πειραιάς – Πάρος – Νάξος (με ταχύπλοο)

Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Κουφονήσι – Αμοργός/Κατάπολα (με ταχύπλοο)

Ραφήνα – Τήνος – Μύκονος – Νάξος – Ιός – Σίκινος – Φολέγανδρος (με ταχύπλοο)

Λαύριο – Κέα – Κύθνος – Σύρος – Τήνος – Άνδρος – Πάρος – Νάξος – Ίος – Σίκινος – Φολέγανδρος – Κίμωλος – Μήλος – Σέριφος – Σίφνος (με συμβατικό πλοίο)

Πειραιάς – Πάτμος – Αγ. Κήρυκος – Φούρνοι – Βαθύ – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα (με συμβατικό πλοίο)

Λαύριο – (Μεστά Χίου) – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα (με συμβατικό πλοίο)

Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη (με συμβατικό πλοίο)

Πειραιάς – Ψαρά – Οινούσσες – Χίος – Μυτιλήνη (με συμβατικό πλοίο)

Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Ίος – Θήρα (με συμβατικό πλοίο)

Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Εύδηλος – Άγιος Κήρυκος – Φούρνοι – Καρλόβασι – Βαθύ – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα (με συμβατικό πλοίο)

Κεντρικά γραφεία & τοπικά λιμενικά γραφεία Hellenic Seaways

HELLENIC SEAWAYS Κεντρικό γραφείο

Άστιγγος 6, Πλατεία Καραισκάκη
185 31 Πειραιάς
Φαξ: 210 4131111
HELLENIC SEAWAYS Λιμάνι Πειραιά Γραφείο 1

Άστιγγος 6, Πλατεία Καραϊσκάκη
18531 Πειραιάς
Τηλ.: 0030 210 4199000
Φαξ: 0030 210 4131111
HELLENIC SEAWAYS Λιμάνι Πειραιά Κιόσκ 2

Πύλη Ε8 , Λιμάνι Πειραιά
185 31 Πειραιάς
Τηλ.: 210 4121832
Φαξ: 210 4121830

Στόλος Hellenic Seaways

HIGHSPEED 4 – Καταμαράν
Μήκος (μ): 92,04 μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 24,00 μ. Επιβάτες: 1.010
Ταχύτητα: 35 ,0 Kn Οχημάτα: 188
HELLENIC HIGHSPEED – Monohull 
Μήκος (μ): 100μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 17μ. Επιβάτες: 724
Ταχύτητα: 35 ,0 Kn Οχημάτα: 165
ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ – Συμβατικό
Μήκος (μ): 141,00 μ. Καμπίνες: 31
Πλάτος (μ): 21,00 μ. Επιβάτες: 1.915
Ταχύτητα: 28 ,0 Kn Οχημάτα: 418
ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ – Συμβατικό
Μήκος (μ): 141,00 μ. Καμπίνες: 74
Πλάτος (μ): 21,00 μ. Επιβάτες: 1.715
Ταχύτητα: 28,4 Kn Οχημάτα: 418
ΑΡΙΑΔΝΗ – Συμβατικό
Μήκος (μ): 196,00 μ. Καμπίνες: 145
Πλάτος (μ): 27,00 μ. Επιβάτες: 2.045
Ταχύτητα: 27,5  Kn Οχημάτα: 560
ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ – Συμβατικό
Μήκος (μ): 192,91μ. Καμπίνες: 108
Πλάτος (μ): 29,40μ. Επιβάτες: 2.210
Ταχύτητα: 21,5 Kn Οχημάτα: 750
ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ – Συμβατικό
Μήκος (μ): 192,50 μ. Καμπίνες: 98
Πλάτος (μ): 27,00 μ. Επιβάτες: 2.210
Ταχύτητα: 23 Kn Οχημάτα: 750
ΑΡΤΕΜΙΣ – Συμβατικό
Μήκος (μ): 89,76 μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 14,00 μ. Επιβάτες: 748
Ταχύτητα: 18 Kn Οχημάτα: 74
ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ – Συμβατικό
Μήκος (μ): 77,87 μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 22,00 μ. Επιβάτες: 1.225
Ταχύτητα: 19 Kn Οχημάτα: 184
ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ – Συμβατικό
Μήκος (μ): 125,70 μ. Καμπίνες: 10
Πλάτος (μ): 18,50 μ. Επιβάτες: 1.294
Ταχύτητα: 20 Kn Οχημάτα: 200
FLYINGCAT 4 – Καταμαράν
Μήκος (μ): 55,07 μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 13,00 μ. Επιβάτες: 441
Ταχύτητα: 40 Kn Οχημάτα:
FLYINGCAT 3 – Καταμαράν
Μήκος (μ): 47,70 μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 11,80 μ. Επιβάτες: 342
Ταχύτητα: 40 Kn Οχημάτα:
FLYINGCAT 5 – Καταμαράν
Μήκος (μ): 40,00 μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 10,00 μ. Επιβάτες: 339
Ταχύτητα: 30 Kn Οχημάτα:
FLYINGCAT 6 – Καταμαράν
Μήκος (μ): 40,00 μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 10,10 μ. Επιβάτες: 337
Ταχύτητα: 30 Kn Οχημάτα:
FLYING DOLPHIN 17 – Υδροπτέρυγο 
Μήκος (μ): 34,50 μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 10,40 μ. Επιβάτες: 141
Ταχύτητα: 32 Kn Οχημάτα:
FLYING DOLPHIN 18 – Υδροπτέρυγο 
Μήκος (μ): 34,50 μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 10,40 μ. Επιβάτες: 141
Ταχύτητα: 32 Kn Οχημάτα:
FLYING DOLPHIN 29 – Υδροπτέρυγο 
Μήκος (μ): 34,50 μ. Καμπίνες:
Πλάτος (μ): 10,40 μ. Επιβάτες: 141
Ταχύτητα: 33,5 Kn Οχημάτα:

Πολιτικές εταιρίας

ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ

ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 19/04/19-05/05/19 & 07/06/19-30/09/19*
– 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 4 ώρες πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– 4 ώρες πριν και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
– 2 ώρες πριν και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
Στη γραμμή Πειραιάς-Αίγινα-Αγκίστρι, τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, έως τον απόπλου.
– Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

* Την περίοδο από 19/04/19-27/04/19 & από 13/06/19-15/06/19 για όλες τις αναχωρήσεις από Πειραιά, Λαύριο και Καβάλα και την περίοδο 28/04/19-05/05/19 & 17/06/19-18/06/19 για όλες τις αναχωρήσεις προς Πειραιά, Λαύριο και Καβάλα, τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, 14 ημέρες πριν την αναχώρηση. Από 14 ημέρες έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση, παρακρατούνται 25% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
Τα παραπάνω ισχύουν και για τις ενδιάμεσες διαδρομές.

ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: όλες οι υπόλοιπες ημερομηνίες
– 3 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– Από 3 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 1 ώρα πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– Από 3 ημέρες πριν την αναχώρηση και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού)
Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
– 1 ώρα πριν και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
– Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ:
– Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί σαν ανοικτής ημερομηνίας.
– Για εισιτήρια που έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας, ισχύει η πολιτική ακυρώσεων των αρχικών εισιτηρίων.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

– Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης.
– Τα εισιτήρια δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να παραδώσουν τα εισιτήρια στο πρακτορείο έκδοσης.
– Επιστροφή χρημάτων στα ακυρωμένα εισιτήρια γίνεται από το πρακτορείο έκδοσης, έως και 2 χρόνια από την ημερομηνία ακύρωσης των εισιτηρίων.

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης, θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να δηλώσει εγγράφως την απώλεια, αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδίου, τη διαδρομή, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού.
Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 1 μήνα από την ημερομηνία ταξιδίου, η εταιρεία θα χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν.

Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε στο πρακτορείο που πραγματοποιήσατε την κράτηση και εκδόθηκε το εισιτήριο. Η δήλωση απώλειας θα αποστέλλεται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (fax: 210-8919019, e-mail: [email protected]).

ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ

Η χρήση τους επιτρέπεται στους κατόχους εισιτηρίων αριθμημένων καθισμάτων.

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Τα πλοία μας διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένες καμπίνες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες. Ο αριθμός αυτών των καμπινών είναι περιορισμένος γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσεων (τηλ. κρατήσεων: 210-8919950).

Για περισσότερες πληροφορίες:
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ.: 210-8919010, e-mail: [email protected]

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Οι αποσκευές πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του πλοίου, σύμφωνα με τις υποδείξεις του πληρώματος. Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 50 κιλών ή 1 κυβικό μέτρο. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη.
Ο μεταφορέας ευθύνεται για τη φθορά ή απώλεια των αποσκευών εντός του πλοίου, μόνο εφόσον αυτές παραδίδονται για φύλαξη και εκδίδεται σχετική απόδειξη. Ο μεταφορέας δεν ευθύνεται για απώλεια χρημάτων, πολύτιμων ειδών ή αποσκευών στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου, στα οχήματα ή στις καμπίνες.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

– Η εταιρεία θα κάνει κάθε προσπάθεια για να τηρήσει τα δρομολόγια που αναφέρονται στο φυλλάδιο. Διατηρεί όμως το δικαίωμα για την τροποποίησή τους, εφόσον παραστεί ανάγκη.
– Η διάρκεια του ταξιδίου αναφέρεται στον χρόνο που μεσολαβεί από την έξοδο από τον λιμένα αναχώρησης έως την είσοδο στον λιμένα άφιξης.
– Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει τα πλοία της εφόσον κριθεί απαραίτητο.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ

– Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας δεν γίνονται αποδεκτά για επιβίβαση, εκτός εάν επιβεβαιωθεί η ημερομηνία αναχώρησης και εκδοθεί Κάρτα Επιβίβασης. Τα εισιτήρια ισχύουν επ’ αόριστον.
– Κατά την επιβίβαση, το αρχικό εισιτήριο και η κάρτα επιβίβασης πρέπει να επιδεικνύονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου που διενεργούν τον έλεγχο.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ

Οι Οικονομικοί Αξιωματικοί διενεργούν ελέγχους εισιτηρίων κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Κατά τον έλεγχο οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν τα εισιτήριά τους και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων, εφόσον έχει εκδοθεί εκπτωτικό εισιτήριο.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Ή ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ (π.χ. ΚΑΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ)

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ:
Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήριά τους.

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ:
Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, με έκδοση κάρτας επιβίβασης.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της εταιρείας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41 είναι υποχρεωτική, για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο.

Για να είναι δυνατή η καταγραφή, τα εισιτήρια εκδίδονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και συγκεκριμένα πρέπει να αναγράφονται:
– ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ
– ΤΟ ΦΥΛΟ: ΑΝΔΡΑΣ/ΓΥΝΑΙΚΑ
– Η ΗΛΙΚΙΑ: ΕΝΗΛΙΚΟΣ-ΠΑΙΔΙ-ΒΡΕΦΟΣ
Εκτός από τα παραπάνω πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ.

Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοση εισιτηρίων.

Παιδιά μέχρι 5 ετών: είναι υποχρεωτική η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Τα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται μέσα στην προκαθορισμένη από την ημερομηνία κράτησης προθεσμία, για την οποία οι επιβάτες ενημερώνονται από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Σε αντίθετη περίπτωση η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΒΑΤΗ

Είναι υποχρεωτική η ακριβής καταχώρηση του κινητού τηλεφώνου των επιβατών, ούτως ώστε να είναι δυνατή η ενημέρωσή τους σε περίπτωση τροποποίησης των δρομολογίων (π.χ. λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).
Στις περιπτώσεις κρατήσεων για επιβάτες εκτός Ελλάδος, πρέπει να αναγράφεται και ο 4ψήφιος κωδικός κλήσης της χώρας τους.

ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ

Τα πλοία διαθέτουν ειδικές καμπίνες αλλά και ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων. Ο αριθμός των καμπινών αυτών είναι περιορισμένος, γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσης.
Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε άλλες καμπίνες (εκτός των ειδικών), στα μπαρ, τα εστιατόρια και τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Τα πλοία παρέχουν ειδικό χώρο για την καθημερινή υγιεινή των κατοικίδιων.
Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ

Οι επιβάτες που έχασαν ή βρήκαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν άμεσα τη Ρεσεψιόν του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδίου και απαραίτητα πριν την αποβίβασή τους από το πλοίο. Για οποιαδήποτε πληροφορία μετά την αποβίβαση, μπορείτε να απευθύνεστε στα Κεντρικά Γραφεία της εταιρείας, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ.: 210-8919010,
e-mail: [email protected]

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι επιβάτες και τα αντικείμενα τα οποία φέρουν επί του πλοίου είναι πιθανό να ελεγχθούν. Θα απαγορεύεται η είσοδος στο πλοίο στα πρόσωπα τα οποία αρνούνται να συμμορφωθούν και θα αναφέρονται στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές.
Οι επιβάτες οφείλουν να παρουσιάζουν στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του πλοίου, το εισιτήριό τους, το διαβατήριο ή την ταυτότητα ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέπει την επιβίβαση εάν ο επιβάτης δεν διαθέτει τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν δύναται να αποδείξει, πέραν πάσης αμφιβολίας την ταυτότητά του.
Μετά την επιβίβαση δεν επιτρέπεται η αποβίβαση χωρίς την άδεια των υπεύθυνων Αξιωματικών του πλοίου.
Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ματαιώσει το ταξίδι του μετά την επιβίβασή του, πρέπει να μεταφέρει εκτός πλοίου τις αποσκευές του και το όχημά του (εφόσον αυτό είναι δυνατόν).
Εάν έχετε μαζί σας όπλο, παρακαλούμε να το δηλώσετε κατά την επιβίβαση.

ΝΟΜΟΣ 3730 - ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ

Με βάση τον υπ’ αριθμόν 3730 νόμο του Υπουργείου Υγείας, από 1η Ιουλίου 2009 απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλους τους κλειστούς κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες των πλοίων μας. Οι επιβάτες μπορούν να καπνίζουν μόνο στους καθορισμένους χώρους των εξωτερικών ανοικτών καταστρωμάτων.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Ο επιβάτης οφείλει:
α) να βρίσκεται στοv χώρο επιβίβασης του πλοίου μία (1) ώρα πριν την αναχώρηση.
β) να φέρει το όχημά του στον χώρο αναμονής φόρτωσης μία (1) ώρα πριν τον απόπλου.
Ο οδηγός υποχρεούται να φορτώσει και να εκφορτώσει το όχημα του. Οι επιβάτες των οχημάτων υποχρεούνται να αποβιβάζονται από αυτά, πριν από τη φόρτωσή τους στο πλοίο. Η σειρά προτεραιότητας φόρτωσης των οχημάτων καθορίζεται από τους Κανονισμούς Λιμένα κάθε Λιμενικής Αρχής, στη περιοχή της οποίας γίνεται η φόρτωση.
Όλοι οι επιβάτες οφείλουν να είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση σε επιβάτη χωρίς τα απαραίτητα αυτά ταξιδιωτικά έγγραφα.
Εάν ο επιβάτης επιθυμεί να αποβιβασθεί πριν τον απόπλου του πλοίου, τότε υποχρεούται να το δηλώσει στο Λογιστήριο του πλοίου και να πάρει μαζί του τις αποσκευές και το όχημά του, εφόσον είναι εφικτό να μετακινηθεί από τον χώρο στάθμευσης του πλοίου.

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Η μετακίνηση ανηλίκων επιβατών, που έχουν συμπληρώσει το 15ο έως το 18ο έτος της ηλικίας τους, χωρίς τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα, επιτρέπεται με τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης από τον γονέα ή νόμιμο κηδεμόνα του ανηλίκου, θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής από την Αστυνομική ή Λιμενική Αρχή.
Για την επιβίβαση στο πλοίο, ο ανήλικος επιβάτης θα πρέπει να έχει μαζί με το εισιτήριό του, την πρωτότυπη Δήλωση, καθώς και το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας για την επιβεβαίωση της ταυτοπροσωπίας.
Σε κάθε περίπτωση, ο γονέας ή νόμιμος κηδεμόνας του ανηλίκου επιβάτη, φέρει ακέραιη την ευθύνη για την έγκαιρη απόκτηση και θεώρηση της Υπεύθυνης Δήλωσης, καθώς και όλων των συνοδευτικών εγγράφων που τυχόν απαιτούνται στο λιμάνι αναχώρησης.
Σε καμία περίπτωση, η εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη εάν λόγω ανεπαρκών εγγράφων ή/και πιστοποιητικών ταυτοπροσωπίας, δεν επιτραπεί η επιβίβαση από τους αρμόδιους Αξιωματικούς του πλοίου ή τις Λιμενικές Αρχές.
Σχετικές δηλώσεις διατίθενται από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ. 210-8919010, e-mail: [email protected], καθώς και στα κατά τόπους λιμενικά γραφεία της εταιρείας.

Όλες οι αναφερόμενες πληροφορίες που εμφανίζονται παραπάνω έχουν αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και ενδέχετε να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Η τελική επιβεβαίωση όλων των αναφερόμενων εκπτώσεων στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια της Hellenic Seaways πραγματοποιείται είτε μέσω της ιστοσελίδας της ακτοπλοϊκης εταιρίας είτε μέσω του online συστήματος κρατήσεων ακτοπλοικών εισιτηρίων του i-ferry.gr

Μοιράστειτε το